Συμμετοχή σε ευρωπαικά εκπαιδευτικά προγράμματα: Η περίπτωση του ETWINNING. Απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. (Master thesis)

Γαύρου, Βασιλική


eTwinning –also known as The community for schools in Europe – is one of the most active communities of education staff from all around Europe. Through it members can develop collaborations and common projects, exchange views and educational practices, communicate, and benefit in various and numerous ways. In its 14th year eTwinning has been integrated in the Greek school reality, with our country being one of the most active and dynamic participants in it. The benefits gained by the participation in eTwinning as presented in official studies and statistical data are multiple for both students and teachers. The present study investigates the views and perceptions of Greek Primary Education teachers –participants and non-participants in eTwinning- about eTwinning, and attempts to shed light on their stance concerning the practical aspects involved in participating in the program, the benefits they perceive that their students and themselves gain, and the reasons that may lead them to or deter them from participating in eTwinning projects. In order to investigate the above mentioned, a quantitative research was designed and conducted. 281 teachers of various subjects from all around Greece, who work in State Pre-schools and Primary schools – regardless their work status (permanent teachers, substitute teachers, hourly employees) participated in this research. The results of this research are in accordance with the results of pan-European researches conducted by official institutions, whereas the conclusions drawn - as far as the participation of Greek teachers in eTwinning is concerned - are interesting and lead to suggestions for further research investigation.
Alternative title / Subtitle: Participation in European educational programmes: The case of etwinning views and perceptions of primary education teachers
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: Πρωτοβάθμια εκπαίδευση;Ευρωπαϊκή Ένωση;Ελλάδα;Εκπαιδευτικά προγράμματα
Description: Το eTwinning –γνωστό και ως Η Κοινότητα για τα Σχολεία της Ευρώπης – αποτελεί μία από τις πιο δραστήριες κοινότητες εκπαιδευτικών από όλη την Ευρώπη
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11341
Table of contents: Ευχαριστίες…………………………………………………………………………… Περίληψη……………………………………………………………………... Abstract………………………………………………………………………. Πίνακας περιεχομένων……………………………………………………….. Λίστα πινάκων……………………………………………………………….. Πίνακας διαγραμμάτων………………………………………………………. Κεφάλαιο Ένα Εισαγωγή 1. Εισαγωγή…………………………………………………………………... 1.1 Αιτιολόγηση της έρευνας………………………………………………… 1.2 Σκοπός της έρευνας………………………………………………………. 1.3 Ερευνητικά ερωτήματα…………………………………………………... 1.4 Μεθοδολογία……………………………………………………………... 1.5 Περιορισμοί………………………………………………………………. 1.6 Δομή της εργασίας –Σύνοψη …………………………………………….. Κεφάλαιο Δύο Βιβλιογραφική επισκόπηση 2. Εισαγωγή…………………………………………………………………... 2.1 Ευρωπαϊκά προγράμματα στην εκπαίδευση……………………………... 2.2 Το πρόγραμμα eTwinning………………………………………………... 2.2.1 Σκοπός και στόχοι……………………………………………………… 2.2.2 Πολυπολιτισμικότητα και Διαπολιτισμικότητα ….…………………….. 2.2.3 Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας – Ψηφιακό Σχολείο……... 2.2.4 Παιδαγωγικά και κοινωνικά οφέλη……………………………………… 2.2.5 Επαγγελματικά και προσωπικά οφέλη για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς – Κίνητρα συμμετοχής……………………..………………… 2.2.6 Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση και Ευρωπαϊκή ταυτότητα…… 2.2.7 Σχεδιασμός και δομή της πλατφόρμας και του προγράμματος………..... 2.2.8 Επίσημα Ευρωπαϊκά στοιχεία και μελλοντικοί στόχοι………………… 2.2.9 Το eTwinning στην Ελλάδα……………………………………………. 2.3 Σύνοψη κεφαλαίου……………………………………………………….. Κεφάλαιο Τρία Ερευνητική μεθοδολογία 3. Εισαγωγή…………………………………………………………………... 3.1 Σχεδιασμός της έρευνας………………………………………………….. 3.1.1 Επιλογή ερευνητικής μεθόδου…………………………………………. 3.1.2 Επιλογή δείγματος ……………………………………………………... 3.1.3 Ερωτηματολόγιο συλλογής δεδομένων………………………………... 3.1.4 Ανάλυση δεδομένων……………………………………………………. 3.1.5 Περιορισμοί της έρευνας………………………………………………… 3.2 Σύνοψη κεφαλαίου………………………………………………………… Κεφάλαιο Τέσσερα Αποτελέσματα 4. Εισαγωγή………………………………………………………………….. 4.1 Δημογραφικά στοιχεία…………………………………………………… 4.2 Αποτελέσματα ερωτηματολογίου………………………………………... 4.2.1 Πρώτο ερευνητικό ερώτημα …………………………………………... 4.2.2 Δεύτερο ερευνητικό ερώτημα…………………………………………. 4.2.3 Τρίτο ερευνητικό ερώτημα……………………………………………. 4.3 Σύνοψη κεφαλαίου……………………………………………………….. Κεφάλαιο Πέντε Συμπεράσματα 5. Εισαγωγή…………………………………………………………………. 5.1 Συμπεράσματα - Παρατηρήσεις………………………………………….. 5.1.1 Πρώτο ερευνητικό ερώτημα …………………………………………. 5.1.2 Δεύτερο ερευνητικό ερώτημα………………………………………… 5.1.3 Τρίτο ερευνητικό ερώτημα……………………………………………. 5.2 Σημασία και περιορισμοί των συμπερασμάτων …………………………… 5.3 Προτάσεις για περαιτέρω έρευνα………………………………………… 5.4 Επίλογος………………………………………………………………….. Βιβλιογραφικές αναφορές………………………………………………….. Παράρτημα Ι Ερωτηματολόγιο …………………………………………………………….. Παράρτημα ΙΙ Αποτελέσματα……………………………………………………………...…
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GAYROY.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.14 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11341
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.