Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως μέσο για την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών/μαθητριών για τις θετικες επιστήμες. The views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in science (Master thesis)

Κορέλη, Ελένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚορέλη, Ελένηel
dc.date.accessioned2019-12-11T14:11:46Z-
dc.date.available2019-12-11T14:11:46Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11333-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτική, Θετικές Επιστήμες, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως μέσο για την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών/μαθητριών για τις θετικες επιστήμες. The views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in scienceel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleThe views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in scienceel
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10731-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2019-02-07-
heal.bibliographicCitationΚορέλη Ελένη, Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως μέσο για την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών/μαθητριών για τις θετικες επιστήμες. The views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in science, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΑΤΕΙΘ, 2019el
heal.abstractΣτην παρούσα έρευνα , οι συμμετέχοντες ήταν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν μαθήματα των θετικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας είναι ενθαρρυντικά εφόσον οι εκπαιδευτικοί έχουν θετική στάση στην εισαγωγή συγκεκριμένων καινοτόμων πρακτικών στη διδασκαλία τους.
heal.advisorNameΦέρμελη, Γεωργίαel
heal.committeeMemberNameΦέρμελη, Γεωργίαel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11333
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.