Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως μέσο για την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών/μαθητριών για τις θετικες επιστήμες. The views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in science (Master thesis)
Κορέλη, Ελένη
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κορέλη, Ελένη | el |
dc.date.accessioned | 2019-12-11T14:11:46Z | - |
dc.date.available | 2019-12-11T14:11:46Z | - |
dc.identifier.uri | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11333 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Εκπαιδευτική ρομποτική, Θετικές Επιστήμες, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | el |
dc.title | Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως μέσο για την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών/μαθητριών για τις θετικες επιστήμες. The views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in science | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.secondaryTitle | The views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in science | el |
heal.generalDescription | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.identifier.secondary | 10731 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | account | - |
heal.recordProvider | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
heal.publicationDate | 2019-02-07 | - |
heal.bibliographicCitation | Κορέλη Ελένη, Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής ως μέσο για την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών/μαθητριών για τις θετικες επιστήμες. The views of secondary teachers on the teaching of educational robotics as a means of developing students interest in science, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΑΤΕΙΘ, 2019 | el |
heal.abstract | Στην παρούσα έρευνα , οι συμμετέχοντες ήταν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν μαθήματα των θετικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας είναι ενθαρρυντικά εφόσον οι εκπαιδευτικοί έχουν θετική στάση στην εισαγωγή συγκεκριμένων καινοτόμων πρακτικών στη διδασκαλία τους. | |
heal.advisorName | Φέρμελη, Γεωργία | el |
heal.committeeMemberName | Φέρμελη, Γεωργία | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
heal.academicPublisherID | teithe | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Διατριβές |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11333
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.