Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών μέσω Ψηφιακού Μάρκετινγκ ( Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ , Κινητό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ με Κοινωνικά Μέσα ) (Bachelor thesis)

Τσακουρίδης, Βασίλειος


This research will approach the world of promoting the products and services that a business offers to its audience. It will analyze the course and the changes that have been made to the way forward with the passage of time. The key to this work will be the impact that technology has and what changes it has brought to businesses. Finally, we will analyze a specific case of use for a company that has incorporated in the way of promoting the products of various means of technology.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Keywords: Προϊόντα;Υπηρεσίες;Ψηφιακού Μάρκετινγκ;Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ;Κινητό Μάρκετινγκ;Κοινωνικά Μέσα;Products;Promoting;Services;Technology;Social network
Description: Η εργασία αυτή θα προσεγγίσει τον κόσμο της προώθησης των προίοντων και των υπηρεσιών που προσφέρει κάποια επιχείρηση προς το κοινό της.
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11297
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή εργασία
Item language: el
Item access scheme: account
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Publication date: 2018-02-12
Bibliographic citation: "Τσακουρίδης Βασίλειος" "Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών μέσω Ψηφιακού Μάρκετινγκ ( Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ , Κινητό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ με Κοινωνικά Μέσα )" "Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής" "ΑΤΕΙΘ" "2018"
Abstract: Η εργασία αυτή θα προσεγγίσει τον κόσμο της προώθησης των προίοντων και των υπηρεσιών που προσφέρει κάποια επιχείρηση προς το κοινό της. Θα αναλύσει τη πορεία και τις αλλαγές που σημειώθηκαν στο τρόπο προώθησης με το πέρασμα του χρόνου. Βασικό στοιχείο για την εργασία αυτή θα είναι η επίδραση που έχει η τεχνολογία και τι αλλαγές επέφερε σε όλο αυτόν τον κόσμο. Τέλος θα αναλυθεί μία συγκεκριμένη περίπτωση χρήσης για μία επιχείρηση που ενσωμάτωσε στον τρόπο προώθησης των προίοντων της διαφόρα μέσα της τεχνολογίας.
This research will approach the world of promoting the products and services that a business offers to its audience. It will analyze the course and the changes that have been made to the way forward with the passage of time. The key to this work will be the impact that technology has and what changes it has brought to businesses. Finally, we will analyze a specific case of use for a company that has incorporated in the way of promoting the products of various means of technology.
Table of contents: 1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ MARKETING.............................................9 1.1 Τι είναι το marketing .............................................................................9 1.2 Η πορεία του marketing μέχρι το διαδίκτυο..........................................9 1.3 Βασικοί ορισμοί των μορφών marketing..............................................12 1.3.1 E-marketing........................................................................................12 1.3.2 M-marketing.......................................................................................12 1.3.3 Social media marketing......................................................................13 1.3.4 Άλλες μορφές marketing....................................................................13 2. ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ MARKETING......................................14 2.1 Εισαγωγή...............................................................................................14 2.2 Σχεδιασμός στρατηγικών βημάτων.......................................................15 2.3 Κατηγοριοποίηση των στρατηγικών βημάτων......................................16 2.4 Επίλογος.................................................................................................18 3. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ MARKETING............................................................................................18 3.1 Εισαγωγή...............................................................................................18 3.2 Πλεονεκτήματα......................................................................................19 3.3 Μειονεκτήματα......................................................................................20 3.4 Επίλογος.................................................................................................22 4. ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.....................23 4.1 Εισαγωγή................................................................................................23 4.2 Χρήση ιστοσελίδας.................................................................................23 4.3 Search Engine Optimization ( SEO )........................................................25 4.4 Μηχανές marketing ( SEM )....................................................................27 4.5 E-mail marketing....................................................................................28 4.6 Banners στο διαδίκτυο...........................................................................28 4.7 Επίλογος.................................................................................................30 5. ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ MARKETING..................................................................30 5.1 Εισαγωγή................................................................................................30 5.2 Customer Relationship Management (CRM ).........................................31 5.3 Μετάβαση από το CRM στο e-CRM.......................................................32 5.4 Οι δημοφιλέστερες εφαρμογές του e-crm.............................................34 5.5 Social CRM..............................................................................................35 5.6 Προυποθέσεις για επιτυχημένο Social CRM...........................................38 5.7 Επίλογος..................................................................................................40 6. ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.....................................................................................40 6.1 Εισαγωγή.................................................................................................40 6.2 Ανάλυση και μέτρηση δεδομένων..........................................................41 6.3 Δημοφιλή στοιχεία εξέτασης για την μέτρηση αποδοτικότητας............42 6.4 Η λειτουργία του Google Analytics..........................................................44 6.5 Social media metric and analytics............................................................45 6.6 Επίλογος...................................................................................................46
Advisor name: Σιάκκα, Κέρστιν
Examining committee: Σιάκκα, Κέρστιν
Publishing department/division: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Publishing institution: teithe
Number of pages: 60 σ.
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11297
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.