Μελέτη και Περίπτωση Χρήσης Εφαρμογής Κοινωνικής Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Master thesis)

Οικονόμου, Παναγιώτα


Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι το σύστημα Customer Relationship Management (CRM) και η εξέλιξη του σε ένα Social CRM. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι αφενός η μελέτη και καταγραφή της σχετικής βιβλιογραφίας αναφορικά με ένα κοινωνικό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων καθώς η έννοια είναι σχετικά νέα και δεν υπάρχουν πολλά αντίστοιχα συστήματα, αφετέρου ο σχεδιασμός ενός τέτοιου πρότυπου συστήματος προσαρμοσμένου στο εκπαιδευτικό μας ίδρυμα. Αρωγός στην προσπάθεια υλοποίησης του ήταν και η σύγκριση του με πανεπιστήμια του εξωτερικού και η μελέτη του πως και αυτά χρησιμοποιούν τα Social CRM για την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ φοιτητών αλλά και καθηγητών. Τέλος με βάση αυτά την πηγή έμπνευσής μας τον τελικό σχεδιασμό και την παρουσίαση του Socιαl CRM για το Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Keywords: Social CRM;ΑΤΕΙ;Εφαρμογή;Σχεδιασμός;Υλοποίηση
Description: Διπλωματική εργασία - ΣΤΕΦ - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,2019
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11208
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11208
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.