Ανάπτυξη συστήματος αξιολόγησης διαλέξεων του τμήματος πληροφορικής

Κουρουπέτρογλου, Χρήστος/ Δουλγέρη, Μιλένα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Τεχνολογία Λογισμικού;Software Engineering;Applying Trip Advisor;Φάσεις σχεδιασμού συστήματος;Phases planning system;Evaluation system of lectures;Application and Web;Department of Informatics;Τμήμα Πληροφορικής;Ανάπτυξη συστήματος αξιολόγησης διαλέξεων;Εφαρμογή και Web;Εφαρμογή Trip Advisor
Issue Date: 21-May-2014
Abstract: Η συγκεκριμένη εφαρμογή δημιουργήθηκε απο την ανάγκη αξιολόγησης κάθε διάλεξης στα πλαίσια του τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ. Η αξιολόγηση αφορά όλα τα θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα της σχολής και αποσκοπεί στην βελτίωση της ροής των διαλέξεων απο την πλευρα των καθηγητων με την βοήθεια και την ενεργή συμμετοχή των φοιτητών συμπλήρωνοντας ένα online ερωτηματολόγιο. Η πρόσβαση στην εφαρμογή και στην αξιολόγηση είναι εφικτή μέσω κινητού τηλεφώνου (smart phone) με τη χρήση QR ή με την πρόσβαση στη διεύθυνση της σελίδας που θα παραπέμπει τον φοιτητή σε συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο. Οι ερωτήσεις υποβάλλονται απο τον καθηγητή την ώρα του μαθήματος, είτε αλλή χρονική στιγμή, ενεργοποιώντας ένα χρονόμετρο με την αντίστοιχη ημερομηνία/ώρα, ωστε οι φοιτητές ν’απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με τη διάλεξη που πραγματοποιήθηκε εκείνη την ημέρα. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται στο τέλος κάθε διάλεξης. Απο τις απαντήσεις ο καθηγητής λαμβάνει τα στατιστικά δεδομένα και αποκτά μια εικόνα σχετικά με τη ροή του μαθήματος.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών - Τμήμα Πληροφορικής, 2013 - αρ.εισ.5566
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11038
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doulgeri_Milena.pdf3.74 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11038
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.