Η βιβλιοθήκη γραφικών opengl με χρήση c/c++, java και python

Ράπτης, Πασχάλης/ Κουρδής, Ανέστης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 12-Nov-2015
Abstract: Στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η εκμάθηση και παρουσίαση της δομής και λειτουργίας του γραφικού API OpenGL. Η OpenGL είναι μια βιβλιοθήκη (αρχιτεκτονικής client – server) γραφικών ανοιχτού κώδικα (open source), ανεξάρτητης πλατφόρμας (cross-platform Windows, Unix-like), κατάλληλη για δημιουργία 2D και 3D γραφικών. Η γλώσσα C/C++ είναι απαραίτητη για την επικοινωνία/χρήση της OpenGL, η γλώσσα Java είναι απαραίτητη για την επικοινωνία/χρήση της JoGL (η Java εκδοχή της OpenGL) και η γλώσσα Python είναι απαραίτητη για την επικοινωνία/χρήση της PyOpenGL (η Python εκδοχή της OpenGL). Θα παρουσιαστούν προγράμματα σε C++, Java και Python,που θα αποτυπώνουν τις δυνατότητες της GL.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2012
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11019
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kourdis_Anestis.pdf3.01 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11019
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.