Αξιοποίηση του περιβάλλοντος της logo στη διδακτική διαδικασία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση: παραδείγματα στα μαθηματικά

Μπουσουλέγκα, Αφροδίτη/ Ορφανίδου, Μαρία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 11-Nov-2015
Abstract: Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη διδακτική της Πληροφορικής ως προβληματισμό, μελέτη και εξάσκηση σχετικά με τη διδασκαλία της Πληροφορικής. Η Πληροφορική εντάσσεται στην εκπαίδευση ως αντικείμενο και εργαλείο μάθησης. Η εκπαιδευτική διαδικασία βασίζεται στις αρχές της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας Η μάθηση είναι ενεργητική και βιωματική και πραγματοποιείται με τη συνεργασία των μαθητών σε ομάδες. αξιοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Logo στο πολυμεσικό περιβάλλον MicroWorldsPro. Η γλώσσα Logo βασίζεται στον εποικοδομισμό, ο οποίος πρεσβεύει ότι η γνώση δε μελετάται ως κάτι ανεξάρτητο και απόλυτο αλλά σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του μαθητή, ο οποίος οργανώνει και προσαρμόζει νέες πληροφορίες στις ήδη υπάρχουσες γνώσεις. Σχεδιάστηκε η πορεία διδασκαλίας και συντάχθηκαν φύλλα εργασίας τα οποία απευθύνονται σε μαθητές γυμνασίου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2010
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11003
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orfanidou_Maria.pdf995.19 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11003
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.