Ανάλυση και σχεδιασμός συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης: instructional design models
Κλεφτούρης, Δημήτριος/ Ζήμνας, Ανδρέας
Institution and School/Department of submitter: | ΤΕΙ Θεσσαλονίκης |
Issue Date: | 4-Nov-2015 |
Abstract: | Τα διδακτικά συστήματα (instructional systems) αποσκοπούν στην υποστήριξη και μερική αυτοματοποίηση της διδακτικής διαδικασίας ενός γνωστικού αντικειμένου. Με τον όρο διδακτική διαδικασία εννοείται ο συνδυασμός των διαδικασιών, τόσο από μέρους του εκπαιδευτή, όσο κι από μέρους του εκπαιδευόμενου, που προσβλέπουν στη μάθηση. Ένα διδακτικό σύστημα αφορά τη διδασκαλία ενός μαθήματος, ενός σεμιναρίου ή, στην πιο απλή περίπτωση, μιας διάλεξης σε ένα γνωστικό αντικείμενο. Τα διδακτικά συστήματα υιοθετούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα (σχολεία, ΤΕΙ, Πανεπιστήμια) αλλά και οργανισμούς κατάρτισης. Σε κάθε τέτοιο ίδρυμα ή οργανισμό μπορεί να συνυπάρχουν διαφορετικά διδακτικά συστήματα. |
Description: | Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2007. |
URI: | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10929 |
Item type: | other |
Submission Date: | 2018-02-28T17:14:34Z |
Item language: | el |
Item access scheme: | free |
Institution and School/Department of submitter: | ΤΕΙ Θεσσαλονίκης |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zimnas_Andreas.pdf | 2.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10929
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.