Ims learning deasing

Κλεφτούρης, Δημήτριος/ Κτωρή, Έλλη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚλεφτούρης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚτωρή, Έλληel
dc.date.accessioned2015-11-05T10:47:21Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T17:12:30Z-
dc.date.available2015-11-05T10:47:21Zel
dc.date.available2018-02-28T17:12:30Z-
dc.date.issued2015-11-05T10:47:21Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10768-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2009el
dc.description.abstractΗ ανάγκη ανάπτυξης συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης που να υποστηρίζουν ένα διαφορετικό σύνολο παιδαγωγικών απαιτήσεων, έχει προσδιοριστεί ως ένα ενδιαφέρον ζήτημα στην βασισμένη στο διαδίκτυο εκπαίδευση. Μέχρι τώρα, σημαντική προσπάθεια έρευνας και ανάπτυξης έχει αφιερωθεί στα βασισμένα στο διαδίκτυο εκπαιδευτικά συστήματα, που προσαρμόζονται σε συγκεκριμένες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Σαν απάντηση στις παιδαγωγικές ανησυχίες σχετικά με τις ανάγκες τυποποίησης και διαλειτουργικότητας, εισήχθη το Σχέδιο Μάθησης IMS. Η κύρια διαφορά με τις υπάρχουσες προδιαγραφές είναι ότι το IMS-LD είναι ένα αφηρημένο, εννοιολογικό πρότυπο, που είναι σε θέση να εκφράσει τις διάφορες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, και με το οποίο το περιεχόμενο μπορεί να προσαρμοστεί στις προσωπικές ανάγκες του μαθητευόμενου. Εντούτοις, ένα από τα σημαντικά θέματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό συστημάτων που θα υποστηρίζουν το IMS-LD, είναι η υιοθέτηση εύχρηστων εργαλείων για τον καθορισμό των σεναρίων μάθησης. Σε αυτό το έγγραφο παρέχουμε μια επισκόπηση του Σχεδίου Μάθησης IMS και των συστατικών του, καθώς επίσης και των εργαλείων που απαιτούνται προκειμένου να εργαστούμε με την προδιαγραφή IMS-LD. Παρουσιάζουμε επίσης ένα πλήρες παράδειγμα δημιουργίας και της εκτέλεσης ενός σχεδίου μαθήματος.el
dc.language.isoelel
dc.rights“ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα “el
dc.rights“ Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece “el
dc.titleIms learning deasingel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T17:13:30Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ktori_Elli.pdf3.44 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10768
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.