Analysis of education data in the student social network: ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων στο φοιτητικό κοινωνικό δίκτυο

Διαμαντάρας, Κωνσταντίνος/ Πανταζή, Ευαγγελία-Ζωή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 21-Oct-2015
Abstract: Γνωρίζουμε ότι σε όποια ηλικία και αν βρισκόμαστε πάντα επηρεαζόμαστε από τους γύρω μας, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο, κάποιες φορές συνειδητά, ενώ κάποιες άλλες όχι. Αναμφίβολα όμως, στη διαμόρφωση των απόψεών μας αλλά και στις επιλογές μας, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες, εκτός του χαρακτήρα και της λογικής που διαθέτει ο καθένας μας. Στην πτυχιακή αυτή εργασία, θέλουμε να μελετήσουμε την επιρροή που ασκείται στους φοιτητές από τον κοινωνικό τους περίγυρο, εντός της σχολής αλλά και από κάποιους εξωγενείς παράγοντες. Συγκεκριμένα, έχουμε μοιράσει ερωτηματολόγια, στα οποία εξετάζουμε παράγοντες όπως ο μέσος όρος, τα μαθήματα ανά εξάμηνο που περνάει ο φοιτητής, τις ώρες παρακολούθησης και άλλα. Επίσης κατασκευάσαμε ιστοσελίδα τον σύνδεσμο της οποίας οι φοιτητές του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης κάνανε προώθηση και έτσι καταγράψαμε τις συσχετίσεις μεταξύ των αποδόσεών τους. Στη στατιστική ανάλυση που ακολούθησε, η οποία προέκυψε από την κατασκευή κώδικα MATLAB, βρήκαμε ότι τελικά υπάρχει ένα ποσοστό επιρροής από φοιτητή σε φοιτητή. Η συσχέτιση μεταξύ των μέσων όρων καθώς και των ωρών διαβάσματος ενός φοιτητή και των φίλων του, όπως και η συσχέτιση των ίδιων παραγόντων ανάμεσα σε φίλους και φίλους φίλων θεωρούμε πως έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Τέλος αναγκαίο θεωρήσαμε το να παρουσιάσουμε, εκτός των απαραίτητων ορισμών, άλλες παρόμοιες απόψεις και έρευνες
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2012.
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10734
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pantazi_Evaggelia.pdf2.79 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10734
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.