Μάθηση και λήψη αποφάσεων στο παιχνίδι πέτρα, ψαλίδι, χαρτί

Αδαμίδης, Παναγιώτης/ Τέντσος, Παναγιώτης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 10-Nov-2015
Abstract: Σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η ανάδειξη της επίδρασης νίκης με διαφορετική αξία κέρδους στην ανάπτυξη στρατηγικής στο παίγνιο πέτρα ψαλίδι χαρτί. Αναπτύσσεται μια εφαρμογή, ένας πράκτορας μηχανικής μάθησης, η οποία έχει ως σκοπό να εντοπίζει την συμπεριφορά των παικτών όταν αυτή δεν είναι τυχαία και καθώς το παιχνίδι συνεχίζεται για αρκετούς γύρους να εκμεταλλεύεται την συμπεριφορά αυτή προς όφελος του. Η προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος γίνεται από την πλευρά της θεωρίας παιγνίων και της μηχανικής μάθησης χρησιμοποιώντας τεχνικές και από τις δύο αυτές επιστήμες για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αρχικά περιγράφονται τα διάφορα είδη των παιγνίων και οι λύσεις που προσφέρει η θεωρία παιγνίων, σχετικά πάντα με το συγκεκριμένο παίγνιο που εξετάζεται. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην μηχανική μάθηση και στους διαφόρους τρόπους, αλγορίθμους, με τους οποίους προσεγγίζει αυτή το πρόβλημα της μάθησης. Προχωρώντας γίνεται ανάλυση του παιγνίου πέτρα ψαλίδι χαρτί και εξηγείται η δυναμική του. Στην συνέχεια αναλύεται η εφαρμογή και εξηγούνται οι αλγόριθμοι που αναπτύχθηκαν για τον εντοπισμό της μη τυχαίας συμπεριφοράς του αντιπάλου και η τεχνικές επιλογής κίνησης από τον πράκτορα. Στο τέλος της πτυχιακής αυτής αναφέρονται τα αποτελέσματα της εφαρμογής που αναπτύχτηκε, εναντίον του παίκτη αλλά και μεταξύ των ίδιων των αλγορίθμων, καθώς και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ενασχόληση με το θέμα αυτό.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2010
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10685
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tentsos_Panagiotis_ppt.pdf670.55 kBAdobe PDFView/Open
Tentsos_Panagiotis.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10685
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.