Ανάπτυξη εργαλείου αξιολόγησης και υπόδειξης προβλημάτων προσβασιμότητας σε ιστοσελίδες από χρήστες με αναπηρία

Κουρουπέτρογλου, Χρήστος/ Αμβροσιάδης, Νίκος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚουρουπέτρογλου, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΑμβροσιάδης, Νίκοςel
dc.date.accessioned2015-10-24T13:30:02Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T17:11:56Z-
dc.date.available2015-10-24T13:30:02Zel
dc.date.available2018-02-28T17:11:56Z-
dc.date.issued2015-10-24T13:30:02Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10677-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα πληροφορικής, 2013el
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στα άτομα με αναπηρίες να ανταπεξέλθουν σε καταστάσεις και να προβούν σε ενέργειες, οι οποίες φάνταζαν αδύνατες στο παρελθόν. Προσφέρει, λοιπόν, μία πρωτοφανή δυνατότητα αλληλεπίδρασης , καθιστώντας τα άτομα με αναπηρίες πιο ενεργά μέλη στην κοινωνία. Όπως είπε και ο Tim Berners Lee, “The dream behind the Web is of a common information space in which we communicate by sharing information”, του οποίου η μετάφραση δηλώνει, πως το όνειρο πίσω από το διαδίκτυο είναι ένας κοινός χώρος πληροφοριών, όπου επικοινωνούμε ανταλλάσοντας πληροφορίεςel
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greeceel
dc.titleΑνάπτυξη εργαλείου αξιολόγησης και υπόδειξης προβλημάτων προσβασιμότητας σε ιστοσελίδες από χρήστες με αναπηρίαel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T17:12:56Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Amvrosiadis_Nikos.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10677
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.