Κανάλια διανομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (Bachelor thesis)

Κοντογουλίδης, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοντογουλίδης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2016-03-27T21:00:13Z-
dc.date.available2016-03-27T21:00:13Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/1065-
dc.description.abstractThe purpose of the study is to document the ways in which financial services are reaching the consumer, addressing all elements of the marketing mix.  Originally, the concept of financial service presented, basic financial services and the specific features which characterize them. Then described the environment of financial services marketing and make reference to elements that distinguish the Greek stock market. Then the marketing planning of financial services analyzed the consumer behavior and describe the stages of the decision making process. Analyzed, strategic planning in financial services marketing and finally listed the four elements of the marketing mix (product, distribution-promotion channels, pricing and promotion).en
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΧρηματοοικονομικές υπηρεσίες-
dc.subjectFinancial services-
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτή-
dc.subjectConsumer's behavior-
dc.subjectΣχεδιασμός μάρκετινγκ-
dc.subjectMarketing planning-
dc.subject.lcshΒιομηχανία παροχής των χρηµατοοικονοµικών υπηρεσιώνel
dc.subject.lcshFinancial services industryen
dc.subject.lcshΜάρκετινγκel
dc.subject.lcshMarketingen
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.lcshConsumer behavioren
dc.subject.lcshΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.lcshStrategic planningen
dc.titleΚανάλια διανομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιώνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.dateAvailable2016-03-27T21:01:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2015-01-22-
heal.bibliographicCitationΚοντογουλίδης, Γ. (2015). Κανάλια διανομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Προπτυχιακή εργασία. Θεσσαλονίκη: Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣκοπός της μελέτης είναι να καταγράψει τους τρόπους με τους οποίους οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες φτάνουν στον καταναλωτή, εξετάζοντας όλα τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της χρηματοοικονομικής υπηρεσίας, οι βασικές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και οι ιδιαιτερότητες που τις χαρακτηρίζουν. Στην συνέχεια, περιγράφεται το περιβάλλον μάρκετινγκ των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και γίνεται αναφορά στα στοιχεία που διακρίνουν την ελληνική χρηματαγορά. Έπειτα, αναλύεται ο σχεδιασμός μάρκετινγκ των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, η συμπεριφορά του καταναλωτή και περιγράφονται τα στάδια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Αναλύεται, ο στρατηγικός σχεδιασμός στο μάρκετινγκ χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τέλος, παρατίθενται τα τέσσερα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ (προϊόν, κανάλια διανομής-προώθησης, τιμολογιακή πολιτική και προώθηση).el
heal.advisorNameΚυρμίζογλου, Παντελήςel
heal.committeeMemberNameΚυρμίζογλου, Παντελήςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages75-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kontogoulidis_Gewrgios.PDF724.37 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/1065
  This item is a favorite for 0 people.

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons