Ομοιότητες και διαφορές του καταναλωτικού προφίλ των δυο φύλων στο διαδίκτυο

Διαμαντάρας, Κωνσταντίνος/ Τουρσουνίδης, Χρήστος/ Βασιλούδης, Ιωάννης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Διαφορές φύλου;Συμπεριφορά καταναλωτή;Διαδικτυακό μάρκετινγκ;Electronic commerce;Sex differences;Consumer behavior;E-commerce;Ηλεκτρονικό εμπόριο
Issue Date: 12-Jan-2010
Abstract: Στην παρούσα πτυχιακή στο Πρώτο Κεφάλαιο θα κατανοηθεί με σαφήνεια ο όρος του Internet και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και ποια οφέλη απορρέουν από αυτά, αλλά θα αναλυθεί και η συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού επισημαίνοντας τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Στο εύτερο Κεφάλαιο θα διευκρινιστεί ο όρος του web marketing, θα συγκριθεί το ηλεκτρονικό με το παραδοσιακό marketing και θα αναφερθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Στο Τρίτο Κεφάλαιο θα γίνει εκτενής αναφορά σε παλαιότερες και σύγχρονες έρευνες του καταναλωτικού προφίλ των δυο φύλων στο διαδίκτυο. Στο Τέταρτο Κεφάλαιο θα αναλυθεί η μέθοδος δειγματοληψίας που επιλέξαμε για την έρευνά μας, ο σκοπός της έρευνας, αλλά και η Περιγραφική στατιστική των ερωτημάτων που θέσαμε στους χρήστες-καταναλωτές. Επίσης ,θα γίνουν συνδυαστικοί πίνακες και αναλύσεις των ερωτήσεων με βάση το φύλο και την ηλικία των καταναλωτών. Τέλος, στο Πέμπτο Κεφάλαιο παρατίθενται
Description: Πτυχιακή Εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2009.
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10633
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasiloudis_Toursounidis.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10633
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.