Εξομοίωση ανθρώπινης κίνησης με χρήση της ανοιχτής σουίτας 3d animation blender
Διαμαντάρας, Κωνσταντίνος/ Μητσέλλης, Μάριος
Institution and School/Department of submitter: | ΤΕΙ Θεσσαλονίκης |
Issue Date: | 25-Oct-2015 |
Abstract: | Ανάμεσα στα προγράμματα δημιουργίας και επεξεργασίας τρισδιάστατων γραφικών, βρίσκεται και η ανοιχτή σουίτα Blender. Έχει χρησιμοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία για την ανάπτυξη τρισδιάστατων ταινιών και παιχνιδιών. Το Blender διαθέτει προχωρημένα εργαλεία για animation και προσομοίωση. Ένα μέρος του animation στο Blender είναι και η προσομοίωση της ανθρώπινης κίνησης όπως επίσης και η δυνατότητα φυσικής αλληλοεπίδρασης με άλλα αντικείμενα. Αναλύεται η δημιουργία του σκελετού και η προσαρμογή οδηγών για την διαχείριση του χαρακτήρα, έχοντας την δυνατότητα να επιδράσει με τις ιδιότητες και την φυσική του κάθε αντικειμένου. Αναπτύσσεται ένας οδηγός εκμάθησης της προσομοίωσης της κίνησης και της απόδοσης της σε animation για κάποιον αρχάριο χρήστη. Παρόλες τις δυσκολίες και τα προβλήματα που θα συναντήσει ένας αρχάριος χρήστης, το Blender έχει πλέον εδραιωθεί στο χώρο των τρισδιάστατων γραφικών προσθέτοντας όλο ένα και περισσότερα χαρακτηριστικά και λειτουργίες. |
Description: | Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2014. |
URI: | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10601 |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mitsellis_Marios.pdf | 6.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10601
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.