Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας και ικανοποίησης χρήστη user satisfaction εφαρμογών συνεργατικής ηλεκτρονικής μάθησης

Χατζάρα, Κωνσταντίνα/ Τζιόλα, Νικολέτα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζάρα, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΤζιόλα, Νικολέταel
dc.date.accessioned2015-10-28T20:07:17Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T17:10:35Z-
dc.date.available2015-10-28T20:07:17Zel
dc.date.available2018-02-28T17:10:35Z-
dc.date.issued2015-10-28T20:07:17Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10521-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2013--ααel
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας του τμήματος Πληροφορικής, αναπτύχθηκε μια εφαρμογή ηλεκτρονικής μάθησης στην πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Moodle, η οποία βασίζεται σε PHP. Η εφαρμογή χρησιμοποιεί μεθόδους συνεργατικής μάθησης και για τις ανάγκες της πτυχιακής δημιουργήθηκαν δύο διαφορετικές εκδοχές αυτής. Και οι δύο εκδοχές υλοποιήθηκαν με τη χρήση του Flash Professional για τη δημιουργία διαδραστικών ασκήσεων και κουίζ, ενώ στη δεύτερη εκδοχή χρησιμοποιήθηκε επιπλέον το πρόγραμμα iClone για τη δημιουργία ενός πράκτορα.el
dc.language.isoelel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδαel
dc.rights“ Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece “el
dc.titleΑξιολόγηση αποτελεσματικότητας και ικανοποίησης χρήστη user satisfaction εφαρμογών συνεργατικής ηλεκτρονικής μάθησηςel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T17:11:35Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tziola_Nikoleta.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10521
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.