Γραφικά, παιχνίδια και animation με Maya

Ράπτης, Πασχάλης/ Τζιτζιλής, Παναγιώτης


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 29-Oct-2015
Abstract: Η εργασία αυτή γράφτηκε με σκοπό να βοηθήσει τους αναγνώστες της να κατανοήσουν τον τρισδιάστατο σχεδιασμό με την χρήση του εργαλείου Autodesk Maya. Γίνεται ιστορική περιγραφή και εισαγωγική ανάλυση, όλων των βασικότερων τρισδιάστατων εννοιών και τεχνολογιών της σχεδίασης. Αποτελεί έναν λεπτομερή οδηγό για παρουσίαση και κατανόηση των μεθοδολογιών που αναπτύσσονται, με στόχο την εκμετάλλευσή τους για κάθε σχεδιαστική ανάγκη. Αναπτύσσεται βήμα προς βήμα μια ολοκληρωμένη διαδικασία παραγωγής ενός project, με οπτικά υποβοηθήματα και λεπτομερή περιγραφή όλων των εργαλείων που χρησιμοποιούνται στην πορεία σχεδιασμού. Το τελικό μας αποτέλεσμα είναι έτοιμο για εξαγωγή σε μορφή εικόνας, animation ή object για εισαγωγή και χρήση του σε μηχανές παιχνιδιών ή ανάπτυξης εφαρμογών. Αναλύονται πλήρως όλες οι σχεδιαστικές τεχνοτροπίες αλλά και οδηγίες αλληλεπίδρασης της εφαρμογής, με αντίστοιχες, για παράλληλη διεργασία.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2012--αα
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10487
Item type: other
Submission Date: 2018-02-28T17:11:11Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tzitzilis_Panagiotis.pdf6.45 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10487
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.