Επιχειρήσεις τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών και κοινωνική δικτύωση

Κώστογλου, Βασίλης/ Ζαπρούδης, Δημήτριος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 28-Oct-2015
Abstract: Το ψηφιακό μάρκετινγκ παρέχει αρκετά εργαλεία στις επιχειρήσεις ώστε να μπορούν να προωθούν τα προϊόντα αλλά και τις υπηρεσίες τους κυρίως μέσω του διαδικτύου. Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αρχικά λαμβάνει χώρα μια παρουσίαση των εργαλείων που παρέχει το ψηφιακό μάρκετινγκ, και κατόπιν ερευνάται, μέσω ενός περιεκτικού ερωτηματολογίου απευθυνόμενου σε ένα πλήθος επιχειρήσεων τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών όλων των νομικών μορφών σε όλη την Ελλάδα, το πώς αντιλαμβάνονται οι επιχειρήσεις τη χρησιμότητα των κοινωνικών δικτύων και σε τι βαθμό αξιοποιούν τις δυνατότητες που τους παρέχει. Φυσικά πραγματοποιείται και περαιτέρω ανάλυση των απαντήσεων τους με τη βοήθεια των κατάλληλων γραφημάτων ανάλογα με το μέγεθος, τη νομική μορφή αλλά και την έδρα της επιχείρησης.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2012
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10473
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaproudis_Dimitris.pdf6.49 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10473
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.