Προβλήματα στην ηλεκτρονική μάθηση λόγω έλλειψης της φυσικής παρουσίας του εκπαιδευτή: συνεργατική μάθηση

Χατζάρα, Κωνσταντίνα/ Ριζάκη, Κωνσταντίνα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 25-Oct-2015
Abstract: Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται οι δυσκολίες που προκύπτουν στην διαδικασία της ηλεκτρονικής μάθησης από την απουσία του καθηγητή ως καθοδηγητή. Η εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) δημιούργησε νέα εργαλεία και μεθόδους ώστε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να γίνεται πιο αποδοτική, δίνοντας την ευκαιρία σε μαθητές, φοιτητές ακόμα και σε ενήλικες να συμμετέχουν στην μάθηση μέσω ενός διαδικτυακού εκπαιδευτικού συστήματος.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2013
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10469
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rizaki_Konstantina.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open
Rizaki_Konstantina_ ppt.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10469
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.