Browsing by Author Τηλικίδου, Ειρήνη

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jump to: Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
View Option
Showing results 11 to 30 of 103 < previous   next >
TitleAuthor(s)Issue date
Customers’ ethical behaviour towards hotelsTilikidou, Irene; Delistavrou, Antonia; Sapountzis, Nikolaos; Δελησταύρου, Αντωνία; Τηλικίδου, Ειρήνη; Σαπουντζής, Νικόλαος25-Jun-2015
Customers’ significance and strategies within a CRM contextStiakakis, Emmanouil; Folinas, Dimitris; Tilikidou, Irene; Sarmaniotis, Christos; Σαρμανιώτης, Χρήστος; Στιακάκης, Εμμανουήλ; Φωλίνας, Δημήτριος; Τηλικίδου, Ειρήνη3-Jul-2015
Determinants of recycling consumer behaviourΠετρίδης, Δημήτρης; Τηλικίδου, Ειρήνη; Σαρμανιώτης, Χρήστος; Sarmaniotis, Christos; Tilikidou, Irene; Petridis, Dimitris2-Jul-2015
Dimensions of Ecological Consumer Behaviour : A Research in Area of ThessalonikiΣαρμανιώτης, Χρήστος; Τηλικίδου, Ειρήνη; Sarmaniotis, Christos; Tilikidou, Irene2-Jul-2015
Do beliefs affect customers’ intentions to choose green hotels?Delistavrou, Antonia; Tilikidou, Irene; Τηλικίδου, Ειρήνη; Δελησταύρου, Αντωνία25-Jun-2015
Ecologically conscious consumer behavior in the Greek marketTilikidou, Irene; Delistavrou, Antonia; Τηλικίδου, Ειρήνη; Δελησταύρου, Αντωνία24-Jun-2015
Ethical consumer behaviour regarding hotels : types and influential factorsTilikidou, Irene; Delistavrou, Antonia; Δελησταύρου, Αντωνία; Τηλικίδου, Ειρήνη11-Jul-2015
Exploring the Ethical Behaviour Adopted by Greek ConsumersDelistavrou, Antonia; Tilikidou, Irene; Τηλικίδου, Ειρήνη; Δελησταύρου, Αντωνία25-Jun-2015
Factors that influence the use of libray resources by faculty membersDelistavrou, Antonia; Tilikidou, Irene; Korobili, Stella; Τηλικίδου, Ειρήνη; Κορομπίλη, Στέλλα; Δελησταύρου, Αντωνία23-Feb-2009
Fair trade in Greece and a new fair marmaladeGounas, Athanasios; Tilikidou, Irene; Delistavrou, Antonia; Τηλικίδου, Ειρήνη; Δελησταύρου, Αντωνία; Γκούνας, Αθανάσιος11-Jul-2015
Fair trade supporting group: what they know, feel and preferDelistavrou, Antonia; Gounas, Athanasios; Tilikidou, Irene; Δελησταύρου, Αντωνία; Γκούνας, Αθανάσιος; Τηλικίδου, Ειρήνη11-Jul-2015
Greece needs and wants to welcome fair tradeDelistavrou, Antonia; Tilikidou, Irene; Τηλικίδου, Ειρήνη; Δελησταύρου, Αντωνία25-Jun-2015
Intentions to boycott “unethical” hotels : a conjoint analysisSarmaniotis, Christos; Delistavrou, Antonia; Tilikidou, Irene; Τηλικίδου, Ειρήνη; Δελησταύρου, Αντωνία; Σαρμανιώτης, Χρήστος25-Jun-2015
Marketing planΤηλικίδου, Ειρήνη; Πετρίδης, Αργύρης1-Nov-2012
Marketing Plan για το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο ΤεχνολογίαςΤηλικίδου, Ειρήνη; Παρουτζόγλου, Συμεών31-Jan-2012
Marketing plan της εταιρείας Casa ideal Διαμαντίδης Α.Ε.Τηλικίδου, Ειρήνη; Διαμαντίδης, Σπυρίδων12-Nov-2012
Marketing plan της εταιρίας Μανιτάρια Κεχαγιάς Α.Ε. για το έτος 2015Τηλικίδου, Ειρήνη; Γιαννακοπούλου, Χρύσα; Δέσκου, Μαρία-Ελευθερία; Ιορδάνοβα, Άννα9-Feb-2015
Marketing plan της παιδικής κατασκήνωσης ΣκούραΤηλικίδου, Ειρήνη; Μαργιώλος, Γεώργιος2-Nov-2012
Preferences towards green hotels : the explanatory power of tpbTilikidou, Irene; Delistavrou, Antonia; Δελησταύρου, Αντωνία; Τηλικίδου, Ειρήνη11-Jul-2015
Pro-environmental purchasing behavior : the inhibiting influence of the materialistic valuesDelistavrou, Antonia; Tilikidou, Irene; Τηλικίδου, Ειρήνη; Δελησταύρου, Αντωνία6-Oct-2008