Η επίδραση του μεταναστευτικού προσφυγικού ζητήματος στην οργάνωση και διοίκηση των σχολείων υποδοχής (Master thesis)

Νταϊλιάνης, Μιχάλης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝταϊλιάνης, Μιχάληςel
dc.date.accessioned2020-03-08T12:38:39Z-
dc.date.available2020-03-08T12:38:39Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11495-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018--9931el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectμεταναστευτικό ζήτημαel
dc.subjectπροσφυγικό ζήτημαel
dc.subjectσχολεία υποδοχήςel
dc.subjectοργάνωση και διοίκηση σχολείων υποδοχήςel
dc.subjectδιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectδιαπολιτισμικότηταel
dc.subject.lcshΜετανάστες -- Κυβερνητική πολιτική -- Ελλάδαel
dc.subject.lcshΠαιδιά μεταναστών -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.lcshΠαιδιά προσφύγων -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.lcshΠαιδιά προσφύγων -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.titleΗ επίδραση του μεταναστευτικού προσφυγικού ζητήματος στην οργάνωση και διοίκηση των σχολείων υποδοχήςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.contributorNameΝταϊλιάνης, Μιχάληςel
heal.identifier.secondary9931-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-23-
heal.bibliographicCitationΝταϊλιάνης, Μ. (2018). Η επίδραση του μεταναστευτικού προσφυγικού ζητήματος στην οργάνωση και διοίκηση των σχολείων υποδοχής (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση του μεταναστευτικού προσφυγικού ζητήματος στην οργάνωση και διοίκηση των σχολείων υποδοχής. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, όπου παρατίθενται στοιχεία για τη διαπολιτισμικότητα στο χώρο της εκπαίδευσης και για την κατάσταση στην Ελλάδα. Επίσης, γίνεται αναφορά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και στα σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ακολούθως αναφέρονται πληροφορίες για τις προσφυγικές εισροές και για την ενσωμάτωση των προσφύγων και των παιδιών μεταναστών στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ), στις προτάσεις του ΥΠΠΕΠΘ για την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων κατά το σχολικό έτος 2017-2018 και στην κατάσταση που επικρατεί στην Ευρώπη. Το δεύτερο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τη διενέργεια έρευνας με σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των διευθυντών διαπολιτισμικών σχολείων για την επίδραση του μεταναστευτικού προσφυγικού ζητήματος στην οργάνωση και διοίκηση των σχολείων τους. Επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι η διερεύνηση της ύπαρξης ή όχι της απαραίτητης υλικοτεχνικής υποδομής, εάν οι μετανάστες μαθητές πρέπει να έχουν το δικαίωμα επιλογής της συμμετοχής τους σε διάφορες δραστηριότητες των γηγενών μαθητών, ποιες είναι οι πιο σημαντικές δραστηριότητες διαμόρφωσης διαπολιτισμικού κλίματος, καθώς και ποιοι είναι οι επικρατέστεροι λόγοι για τους οποίους οι διευθυντές θα επιχειρούσαν το άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία μέσα από ποικίλες δραστηριότητες. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν είναι ιδιαίτερα σημαντικά και θα πρέπει να ληφθούν υπόψη από τους αρμόδιους φορείς για τη βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασηςel
heal.abstractThis paper deals with the impact of the refugee refugee issue on the organization and administration of reception schools. In the theoretical part of the work reference is made to intercultural education, which provides information on interculturalism in the field of education and on the situation in Greece. Also, reference is made to the Greek educational system, and what applies to intercultural education schools in Greece. Information on refugee inflows and on the integration of migrant refugees and children into the education system in Greece is also given below. The theoretical part is completed by reference to the Refugee Host and Education Structures (DIP), the MoF's proposals on the education of refugee children during the school year 2017- 2018 and the situation in Europe. The second part of the work involves conducting a survey to explore the views of intercultural school managers on the impact of the refugee refugee issue on the organization and administration of their schools. The specific objectives of the research are to investigate the existence or not of the necessary logistical infrastructure if immigrant pupils should have the right to choose to take part in various activities of native pupils, what are the most important activities of shaping intercultural climate, and which are the most prevalent reasons why directors would try to open the school to the local community through a variety of activities. The resulting conclusions are particularly important and should be taken into account by the relevant bodies to improve the existing situationen
heal.advisorNameΒιτούλης, Μιχάληςel
heal.committeeMemberNameΒιτούλης, Μιχάληςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages161-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11495
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.