Marketing Plan για δημιουργία κέντρου δημιουργικής απασχόλησης στην Κάλυμνο (Bachelor thesis)

Παλαιοχωρίτη, Μαρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαλαιοχωρίτη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-03-07T20:27:23Z-
dc.date.available2020-03-07T20:27:23Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11492-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018—9934el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectMarketing planel
dc.subjectσχέδιο marketingel
dc.subjectκέντρο δημιουργικής απασχόλησηςel
dc.subjectΚάλυμνοςel
dc.subjectεπιχείρηση "Ανακαλύψεις"el
dc.subjectbusiness planen
dc.subject.lcshΜάρκετινγκ -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.lcshΚέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης -- Ελλάδα -- Κάλυμνος (Νησί)el
dc.titleMarketing Plan για δημιουργία κέντρου δημιουργικής απασχόλησης στην Κάλυμνοel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.contributorNameΠαλαιοχωρίτη, Μαρίαel
heal.identifier.secondary9934-
heal.dateAvailable2020-03-07T20:28:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-23-
heal.bibliographicCitationΠαλαιοχωρίτη, Μ. (2018). Marketing Plan για δημιουργία κέντρου δημιουργικής απασχόλησης στην Κάλυμνο (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για μία νέα επιχείρηση, Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης που θα αναπτυχθεί στην Κάλυμνο με βλέψεις επέκτασης και στα υπόλοιπα νησιά της Δωδεκανήσου. Για την εκπόνηση του στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ ακολουθήθηκαν όλα τα στάδια που αναφέρονται στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία: ανάλυση αγοράς, καθορισμός στόχων, ανάλυση ανταγωνιστών, στόχευση και τοποθέτηση, χρηματοοικονομική εκτίμηση του σχεδίου κτλ. Μέσα από εκτενή βιβλιογραφική έρευνα, εξάγεται το συμπέρασμα πως σε όλο τον κόσμο, η φύλαξη των παιδιών με την παράλληλη εκπαίδευση τους πάνω σε διάφορα αντικείμενα, είναι αρκετά διαδεδομένη και συνεχώς αναπτύσσεται με έντονο ενδιαφέρον για την ποιοτική διδασκαλία και εκπαίδευση μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες, νηπίων και παιδιών. Επιπλέον, εκτενής βιβλιογραφική μελέτη και προσωπικές συνεντεύξεις φανερώνουν την ανάγκη για συμπαράσταση και ενδυνάμωση του θεσμού της οικογένειας. Οι νέες συνθήκες και ο σύγχρονος τρόπος ζωής αναγκάζει τα ενήλικα μέλη της οικογένειας να εργάζονται για να ανταποκρίνονται στις καθημερινές απαιτήσεις. Η οικογένεια έχει ανάγκη να υπάρχουν τα μέσα και οι τρόποι ώστε κατά τις εργάσιμες ώρες να βρίσκονται τα παιδιά τους σε χώρο ασφαλή που θα τους παρέχει ποιοτικό και παιδαγωγικά σωστό τρόπο απασχόλησης. Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, έρχονται να καλύψουν αυτές τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας με το δυνατόν καλύτερο τρόπο. Η επιχείρηση μας είναι ένας κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος θα παρέχει ποιοτικό και εκπαιδευτικό παιχνίδι σε νήπια και παιδιά σε ώρες εκτός σχολικού ωραρίου, μέσα σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο και χρόνο. Τα παιδιά θα ασχολούνται εβδομαδιαίως με διάφορα επιστημονικά αντικείμενα και μέσω παιχνιδιού βιώνουν τις προσφερόμενες επιστημονικές γνώσεις με σκοπό να της κατακτήσουν. Το παρόν Πλάνο Μάρκετινγκ έχει στόχο να τοποθετήσει την επιχείρηση μας στο μυαλό των καταναλωτών ως καινοτόμο ποιοτική επιχείρηση και να αυξήσει το μερίδιο και τις πωλήσεις μας σταδιακά, συνάμα με την δυναμική της επιχείρησής μας που θα αναπτύσσεται χρόνο με τον χρόνοel
heal.abstractThe purpose of this diploma thesis is the development of a Marketing Plan for a new business, Preschool and School Educational Center which will be developed in Kalymnos with expansion plans for the rest islands of Dodecanese. For the preparation of Strategic Marketing Planning, all the steps mentioned in the academic literature were followed: market analysis, target setting, competitor analysis, targeting and placement, financial assessment of the project After extensive bibliographic research, comes the conclusion that it is very popular in many countries kids care with a parallel education in different objects through different tasks. It is a a growing need for qualitative education for kids and infants. Moreover, the need for support and reinforcement of the family institution is revealed. New conditions and modern lifestyle make adult family members work to meet everyday demands. The family needs to have the means and ways to keep their children in a safe place during their working hours that will provide them with a quality and pedagogically correct way of working. Preschool and School Educational Center come to meet these needs of the modern family in the best possible way. Our business is a profit-making organization that will provide quality and educational play to infants and children in off-school hours, within a specially designed place and time. The children will be working weekly with various scientific objects and through play they will experience the scientific knowledge we offer in order to internalize it. This Marketing Plan aims to place our business in the minds of consumers as an innovative quality business and to increase our share and sales gradually, along with the dynamics of our business that will grow year after yearen
heal.advisorNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages129-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palaiohoriti.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11492
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.