Ims learning design: περίπτωση μάθησης μελύση προβλημάτων case: problem solving learning

Κλεφτούρης, Δημήτριος/ Πρωτοψάλτου, Θεόφιλος/ Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚλεφτούρης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΠρωτοψάλτου, Θεόφιλοςel
dc.contributor.authorΙωαννίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2015-11-10T20:09:49Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T17:13:50Z-
dc.date.available2015-11-10T20:09:49Zel
dc.date.available2018-02-28T17:13:50Z-
dc.date.issued2015-11-10T20:09:49Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10966-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2011.el
dc.description.abstractΗ εργασία, παρουσιάζει το θεωρητικό υπόβαθρο της σεναριογραφημένης συνεργατικής μάθησης, επεξηγεί τον τρόπο εφαρμογής του εργαλείου Reload, περιγράφει την μεθοδολογία αξιολόγησης που εφαρμόστηκε και παρουσιάζει και αναλύει τα πιο σημαντικά αποτελέσματα και συμπεράσματα που προκύπτουν από τη μελέτη της συγκεκριμένης περίπτωσης.el
dc.language.isoelel
dc.rights“ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα “el
dc.rights“ Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece “el
dc.titleIms learning design: περίπτωση μάθησης μελύση προβλημάτων case: problem solving learningel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T17:14:50Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ioannidis_Protopsaltou.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10966
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.