The contribution of Erasmus Intensive Programmes in the quality of higher education institutions

Kosmanis, Theodoros/ Κοσμάνης, Θεόδωρος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKosmanis, Theodorosel
dc.contributor.otherΚοσμάνης, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2015-07-13T09:35:56Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T16:47:01Z-
dc.date.available2015-07-13T09:35:56Zel
dc.date.available2018-02-28T16:47:01Z-
dc.date.issued2013-11el
dc.identifier.citationKosmanis,T.(2013).Οχημάτων του Αλεξάνδρειου Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, έγινε δεκτό για ανακοίνωση στο 2ο Συνέδριο Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη.Νοέμβριος 2013.Θεσσαλονίκη:ΤΕΙel
dc.identifier.citationΣυνέδριο Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 2013el
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10328-
dc.descriptionΔημοσιεύσεις μελών--ΣΤΕΦ--Τμήμα Οχημάτων,2015el
dc.language.isoelel
dc.publisherTEIel
dc.relation.ispartof2ο Συνέδριο Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκηel
dc.rightsΤο τεκμήριο πιθανώς υπόκειται σε σχετική με τα Πνευματικά Δικαιώματα νομοθεσίαel
dc.rightsThis item is probably protected by Copyright Legislationel
dc.source.urihttp://www.modip.teithe.gr/qaconference2013/index.php?mod=homeel
dc.titleThe contribution of Erasmus Intensive Programmes in the quality of higher education institutionsel
dc.titleΗ συμβολή των Εντατικών Προγραμμάτων Erasmus στην ποιότητα των Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτωνel
dc.typePresentationel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T16:48:01Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilityfalseel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10328
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.